Hogyan vegyünk hangszert?

2008.01.20. 19:50

Màr két hete szagolom a Pàrizsi levegôt, itt volt hàt az ideje, hogy beszerezzek egy basszusgityòt. Egy hèten keresztül jàrkàltam a vàrosban, de nem talàltam egy zeneboltot se. Gondoltam is, micsoda fôvàrosa van a kultùrànak. Cèlirànyosan nettel kerestem valamit ezutàn. Talàltam is egy boltot egy Pigalle nevû metròmegàllònàl.

Arròl a környékrôl èrdemes megemlékezni pàr sorral. Egy izléstelen, piros malmos épülettel kezdôdik a negyed.

Ezek utàn egy viszonylag széles bulvàrdon talàlja magàt az ember, és szàz lépés utàn olybà tûnik, mintha a malmos hàzikò egy apàcanevelde lenne a maga visszafogottsàgàval és erkölcsösségével. Van pàr hàz, aminek nem szexbolt, szexvideotéka, sztriptìzbàr, vagy bordélyhàz van az aljàban: ezek olyan hangulatù sörözôk, hogy 10 euroért talàn lehet kapni egy pohàr vizet.

 

Miutàn szerencsésen vègigértünk ezen az ùtszakaszon és sem a tekintèlyesebb màdàmok, sem jòarcù férfiismerôseik nem ràngattak be egyik vagy màsik kupiba, lefordulunk egy csendes kis mellèkutcàba. Itt kb annyi zenebolt van, ahàny kupi a fôutcàn. Van külön gitàr, basszus, dob, szinti, erôsîtô, gitàrpedàl, hegedû, akusztikusgitàros, fùvòs bolt, mindegyikbôl legalàbb kettô. Ès mindez 3 kis utcàcskàban, 100 méter sugarù körön belül. Kis nèzelôdès utàn talàltam ezt a baba kis ibanezt. Nem volt viszont tokjuk akusztikus basszushoz, îgy hàt adtak ingyen egy hevedert. Ez itt a kèpen vastag ès bôr, biztos jò dràga, tehàt ezt vàlasztottam. Az a sàrgàs folt nem a gitàron van, csak valami becsillant.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silarde.blog.hu/api/trackback/id/tr16304886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csoki 2008.01.21. 07:40:58

Csucsu gitár!!! Nekem is egyet!
De ha már a hangszereknél tartunk, mennyibe kerül ott a környéken egy furulya?

szota 2008.01.21. 15:20:00

hmm nem véletlenül oboára gondoltál onnan a környékről? :D a következő bejegyzésre már azt hiszem megvan adva a téma dino! haha

Cseri · http://silarde.blog.hu/2008/01/20/hogyan_vegyunk_hangszert#comments 2008.01.21. 20:08:56

S a piroslámpás házakról mikor tartasz utibeszámolót?

Silárde en France 2008.01.21. 20:19:13

(majd ha Zsofi nem olvassa a blogot ;) )

Cézál 2008.01.22. 18:57:11

Basszus a Cserit is ide ette a fene?
Azt hittem hogy itt végre nyugtom lesz.
Amúgy a foltra jó magyarázat hogy valahogy a képre került. Én elmondom az igazi verziót. Hát ugye előtte a piroslámpás negyedbe voltál, gitárvásár haza siettél haza, aztán ... :D :P De azért fotózás előtt letörölhetted volna :D

Cseri 2008.01.22. 19:45:26

Én nem vagyok kötsög és nem baszom el mások blogját személyeskedéssel...

ezt csak úgy ideírtam, hogy az vegye magára akinek ingje sincs mert csak tógát hord....


Amúgy az a pötty ami sárga az egy mandarin mert a farnciák jól élnek. S ha kiscsigát látsz azt ne edd meg....

Cézál 2008.01.22. 19:48:23

Ne tógázz, a lómaiak tudtak öltözködni.

doki 2008.01.24. 17:48:39

A hevederre előszür azt hittem, hogy nyakkendő :-) Már éppen kérdezni is akartam, hogy ez az új francia divat, de aztán rájöttem, hogy az csak egy heveder. :-)
süti beállítások módosítása