Silarde: IMG 0419Konceptautokiàllitàson is voltam màr. Az invalidusok domjànak a kertjèben volt egy kis sàtorban. A domba csakazert se mentem be.

Ezek erdekes ès szèp autok, amiknek 20%-a meghatàrozza majd hogy hogy fognak kinezni az autok 5-6 èv mulva, a maradèk 80%-ot meg elfelejti az autoipar.
 
Tanulsàgok: A japàn ès koreai autok mèg mindig bûn rondàk, viszont a Rönò feljôvôben van, teljesen szèp autokat is tudnak csinalni, ha akarnak. Pözsò stagnàl, citroen visszafejlödik. Merci tartja a szinvonalat, a BMW viszont mèg szebb lett.
Az àgyukiàllitàs az ugy tôrtènik, hogy ezek a rebellis gallok fèlnek a restauràciotol, ugyhogy az èpuletet korbevettèk szèp nagy öntött àgyukkal, amik teljesen vèletlenul kifelè nèznek. Ugy szàz àgyu van itt elèg kis helyen. Vannak egèsz èredekesek, amiket Kinàbol vagy mexikobol loptak. Mondjuk az obeliszk utàn elèg kisstilû àgyut lopni. Az a jo ezekben, hogy nem kell orizni, szoval szabadban vannak. Viszonylag nehèz kèszûlèkek ezek, problèmàs ellopni az udvarrol. Mellesleg az ilyen èpületeket ès nagyobb tereket itt nem rendôrök, hanem egy kisebb szakasznyi gèppisztolyos katona vèdi. Nàlunk meg divat sirni hogyha rendort làtunk az utcàn hogy "jaj, rendôràllam". A konceptautos sàtor is be volt cèlozva sàrkànyfeju àgyuval, làtszik a kèpeken. Nehogy valakinek kedve tàmadjon elgurulni egy prototipussal, vagy mi.

Elrejtettem egy kakukktojàs autot is a kèpek kozott, egy 1930as Pözsòt. Aki elôször talàlja meg, megnyeri az elsô megtalàlonak jàro büszke èletèrzèst.

Szabad böngèszni, most nem màsolok minden kèpet ide be nektek.

http://indafoto.hu/silarde/conceptcar

Egèsz tökèlyre fejlesztettem a "fotozzuk le mahunkat valamivel a hàttèrben anèlkul hogy megàllnànk" techikàt. A szög nem tul vàltozatos, de mèg finomitok rajta valamit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://silarde.blog.hu/api/trackback/id/tr44336958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vityus 2008.02.12. 22:38:54

Szia!

Gratulálok, hogy kikerültél az indexre!!!

Cézál 2008.02.12. 22:58:25

Grat az indexre kerülshez :D

Silárde en France 2008.02.12. 23:20:07

Köszi, innen màr csak egy köpès a vilàguralom. Szerencsètlen gyereket sajnàlom akinek ki kellett pofàznia a francia èkezeteimet a közèrthetôsèg miatt. :)

Jepüjababa 2008.02.13. 03:52:23

Világualomra fel!
És Grat innen a messzi butánbeszélő távolból
is.

Csoki 2008.02.13. 07:58:45

Gratulálok, Kedves Kuzen!
Következő posztodat írd a párizsi kurvákról és tuti közönségkedvenc maradsz!

Cseri · http://silarde.blog.hu/2008/02/12/konceptauto_s_gyuki_llit_s#more336958 2008.02.13. 21:12:06

Én lemaradtam az indexes világuralomról. Valaki küldje mán ide a linket pls. thx

Silárde en France 2008.02.14. 18:08:05

Cseri, a link sajnos elmult :)

Viszont megyek ma Orchestre National de Barbes koncertre (ami bevàndorlo-funky), lehet lesz arrol is egy megemlèkezès. Meg arrol hogy mire kellhet a vàmosokank 10 turorudi, es ugyanennyi pàr zokni :)

Muki 2008.02.19. 08:55:11

Nekem a leguccsó kocsi tetszett a legjobban... A színéből ítélve skoda nem? :)

Silárde en France 2008.02.19. 20:16:53

A szin passzol, meg a rozsda is, de ez egy Pözsô. :) Règi konceptauto, egy idöben elterjedtek voltak az utakon, foleg a 40es evek elso felèben, de aztàn kiszorult a piacrol.

errorka · http://www.objektivek.com 2008.04.14. 01:02:52

Udvozletem az Urnak!

Most kaptam az infot a zoldembertol (green), hogy meg letezni tetszik. Aztat szeretnem kerdezni, hogy mikor frissul majd a Quakes weboldala, a dino.pl.hu.

Tisztelettel,

dmb.ox (mostan mar errorka, csak h tudd h kiatok szarja ossze a blogod :D)

errorka · http://www.objektivek.com 2008.04.14. 01:14:47

Azt ne kerdezd, h miert ebbe a postba kommenteltem... Ebbe klikkeltem bele, aztan gondoltam jo lesz ide :D

Silárde en France 2008.04.14. 22:09:41

Ràjottem, kedves Sommer :) Szerintem majd holnaputàn kiskedden, de majd mindekèppen szolok! :D
süti beállítások módosítása